e-boekhouden

Bezorgt je boekhouding bijhouden je muizenissen? Kies dan voor muisklikken. Bij Abaci kan je vanaf 1 september je boekhouding volledig online voeren en toch op onze persoonlijke service blijven rekenen. 

We vatten alvast 5 voordelen van deze overstap voor je samen:

  1. Je boekhouding is boekhoudrechterlijk en fiscaal in orde én voortdurend up-to-date.
  2. De samenwerking met Abaci verloopt volledig digitaal - extra tijd beschikbaar voor uw kernactiviteiten. 
  3. Datzelfde geldt voor Abaci: wij kunnen meer tijd investeren in dienstverlening met toegevoegde waarde voor u, onze klant.
  4. Automatisering en digitalisering leiden tot een service tegen een concurrentiële prijs. 
  5. U kan de klok rond facturen raadplegen, beheren en afdrukken. U creëert ongelimiteerd gebruikers en wijst naar keuze rollen en rechten toe. Het online systeem houdt de historiek van vragen bij die u Abaci stelt. Niets gaat verloren. 

Hoe werkt het concreet? 

Abaci digitaliseert het proces dat volgt op de ontvangst van uw aankoopfactuur via mail, pdf, google drive of dropbox. Dit wordt automatisch verwerkt en binnen de 24 uur gecontroleerd. Na onze validatie regelt u elektronisch de betaling met uw banksoftware. Elektronische uittreksels koppelen terug met de boekhouding en doen de rest. 

Meer over: